Film-Recuts zu Popsongs 05: „Trainspotting“ vs. „Givin’ Up“ by The Darkness

3 Comments


(Youtube Direkttrainspotting)

In : Filmfun

About the author

Related Articles

3 Comments

  1. badeboom

    Es reicht nun langsam. So toll ist das nun auch nicht.

  2. marci love

    Kann mich da nur anschließen.
    Schluss jetzt mit den Re-Cuts.
    Zumal der Film wirklich genug eigene gute Musik zu bieten hätte, so dass man auf das Lied echt verzichten könnte.

    Der Film ist großartig, aber das hier ist einfach nur öde und wird ihm auch nicht gerecht.

  3. Himbeerlola

    und ich dachte schon, ich bin die einzige, die die dinger net mehr sehen kann (zumal sich mir bis jetzt nicht erschlossen hat, was daran überhaupt so doll sein soll…*räusper*)

    ach ja…ein bissi daily blasphemy muss auch noch sein: ich fand trainspotting scheisse. so!

    ;-P

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)

Fünf Facefreunde
Fünf Filmtumblr
  • photo from Tumblr

    humanoidhistory:

    R.I.P. Robin Williams (1951-2014)

    08/12/14

  • photo from Tumblr

    vividvivka:

    … Damn.
    I have no words.
    RIP kiddo. Hope you found some peace.

    08/12/14

  • photo from Tumblr

    fozmeadows:

    imsirius:

    Your character falls into the “friend zone” - Is this primarily a man’s problem, or are women put in the friend zone as well? x

    DANIEL RADCLIFFE FOR ALL THE AWARDS

    ALL OF THEM

    08/11/14

  • photo from Tumblr

    paisleydanger:

    edd-de-saren:

    Guardians of the galaxy, 50’s style 

    Super excited to be hosting the PSCC screening of this tonight

    08/11/14


  • bestnatesmithever:

    whatstrending:

    Guardians of the Galaxy star Chris Pratt busts out his street cred by KILLING Eminem’s “Forgot About Dre”! What songs do you know by heart?

    I’m having a hard time understanding that there are people who don’t appreciate Chris Pratt.


    08/06/14