The Torturer – Werbung von Rob Zombie

7 Comments


SaveThemDirekt / via

Rob Zombie hat für Woolite einen Werbespot namens “The Torturer” gedreht. Die Kamera übernahm der DOP seines Meisterwerks “Halloween II”, Brandon Trost. Zombies wilde Horrorästhetik in Kombination mit einem Weichspüler – das hat wirklich was.

In : Filmfun, News

About the author

Rajko Burchardt mein es gut mit den Menschen. Die Spielwiese des Bayerischen Rundfunks nannte ihn vielleicht auch deshalb "einen der bekanntesten Entertainment-Blogger Deutschlands".

Related Articles

7 Comments

  1. Mark

    ach rob zombie…den gibts ja auch noch

    der olle penner

  2. 1

    Ein “Meisterwerk”, das auf IMDB nur 4,8 Punkte bekommt?
    Ah ja… :)

  3. dlb

    Schmunzeln musste ich ja schon. Was ich bei Rob Zombie aber nicht verstehe ist, warum er, obwohl er ja wohl maßgeblich von sämtlichen Horrorfilmen der ersten Jahre beeinflusst ist, nur so modernen Kram a la Tex-Chainsaw auf die Leinwand bannt? Seine Musikvideos und Bühnenshows sind doch auch ein Konglomerat aus Caligari, Werwolf, Frankenstein und Freddy Krüger. Diese amerikanische Schmuddelkeller-Ästhetik sagt mir da weniger zu.

  4. Detronic

    modernen??????? Kram a la Tex-Chainsaw

    ich finds witzig und passend, ne Weichspühlerwerbung bei sich jemand überhaupt gedanken zu macht ist doch bemerkenswert! Leider ist frauen-orientierte Werbung fast immer erschreckend dumm!!!

  5. Fluffy Bunny

    “Meisterwerk” Halloween II???
    Da seh ich mir diesen Werbeclip lieber 170mal hintereinander an als nochmal Halloween II zu sehen… der erste war gut – das Original und das Originalsequel stehen ungeschlagen im Olymp der besten klassischen Slasher.

  6. Kumi

    Schöner Spot.

    Ich mag Rob Zombie als Musiker sehr, als Regisseur auch, »The Devils Rejects« fand ich groß, seine Chainsaw-Version eher so meh.

    Aber der größte Witz ist, wie weiter oben, IMDB auch nur irgendwie als Maßstab zu nehmen :-)

  7. CineMan

    Mehr solcher Clips und man würde in der Werbepause nicht/ weniger umschalten….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked (required)

Fünf Facefreunde
Fünf Filmtumblr
  • photo from Tumblr

    officialgaygeeks:

    That lightsaber sound lol


    Get the My Neighbor Groot shirt http://buff.ly/1EFUcA2 http://ift.tt/1BEBgm8

    11/16/14

  • photo from Tumblr

    pennyfornasa:

    Putting The Cost Of The ESA’s Rosetta Mission In Perspective

    "So what do we get for our €1.4bn? Rosetta is both an astounding feat of engineering (catapulting a tonne of spacecraft across millions of kilometres of space and ending up in orbit around a comet just 4 km across) and an extraordinary opportunity for science (allowing us to examine the surface of a lump of rock and ice which dates from when the Solar System formed).

    Like a lot of blue-skies science, it’s very hard to put a value on the mission. First, there are the immediate spin-offs like engineering know-how; then, the knowledge accrued, which could inform our understanding of our cosmic origins, amongst other things; and finally, the inspirational value of this audacious feat in which we can all share, including the next generation of scientists.

    Whilst those things are hard to price precisely, in common with other blue-skies scientific projects, Rosetta is cheap. At €1.4bn, developing, building, launching and learning from the mission will cost about the same as 4.2 Airbus A380s—pretty impressive when you consider that it’s an entirely bespoke robotic spacecraft, not a production airliner. On a more everyday scale, it’s cost European citizens somewhere around twenty Euro cents per person per year since the project began in 1996.

    Rosetta has already sent us some stunning images of Comet 67P/Churyumov–Gerasimenko and today’s landing will, with any luck, provide us with our first close-up glimpse of the chaotic surface of this dirty snowball. If you’re a sci-fi fan, then, you might consider the mission to have been worth its price tag just for the pictures. The total cost for the Rosetta mission is about €3.50 per person in Europe; based on the average cinema ticket price in the UK (€8.50), it has cost less than half of what it will cost for you to go to see Interstellar.”

    Via Scienceogram: http://scienceogram.org/blog/2014/11/rosetta-comet-esa-lander-cost/

    Find Out How Budget Cuts Canceled NASA’s Own Comet Landing Mission: http://www.penny4nasa.org/2014/11/11/how-budget-cuts-canceled-nasa-own-rosetta-comet-landing-mission/

    11/15/14

  • photo from Tumblr

    meatbicyclevevo:

    i never wanted this to end

    10/20/14

  • photo from Tumblr

    iambluedog:

    Life is too short to be holding on to old grudges

    10/20/14

  • photo from Tumblr

    10/09/14